NeW LeArNer

As a new learner.....aku mmg excited nak belajar a new thing 'bout de blog
sampai jer opis pagi td trus tanya member kat sebelah mcm mana nak explore blog ni ngan lebih detail..... :)
xsabar nak g berguru ngan 'cikgu' hehehe....(free je xde bayaran kot...insyallah)
harap2 semangat ni xluntur coz sometimes aku cepat boring ngan satu2 menda. kalau ada masa hari2 aku akan update aku punya blog....tp yg penting aku kena belajar banyak menda dulu
sebab aku ni buta IT sket (sket jeeee tau....yelah aku bukan budak study it pun at least ok ar kan drpd xde langsung)
buat masa skunk satu je prob yg aku nak kena atasi.....nak cari idea tuk tulis kat blog aku ni
aku nak kena asah balik bakat penulisan aku ni (aku ada bakat ker?????).................dulu time sekolah selalu dapat A untuk karangan. kadang2 essay yg aku tulis 2 jadi contoh dalam kelas bangga sioootttt..........
dulu2 pernah ar berangan2 nak jadi penulis sebab masa 2 tengah mabuk baca novel boleh katakan tiap2 bulan mesti beli 1bijik novel baru.....tp skunk dah jarang beli. novel paling last aku beli MIKHAIL by Ramli Awang Murshid best cter dia......
rasanya dah panjang aku tulis kali ni compare wif 1st entry aku yg semalam punya....len kali aku cont lg.....skunk aku nak buat keje dulu (banyak lg aku punya kerja bila ni nak ciap..............)

1 Response
  1. Salbiah Says:

    kih kih kih, amacam template ni? ok ke? letak chat box senang nk message2. lg 1 daftar nufnang