LIRIK LAGU LAGI...LAYAN!!!!!!

AKU KAN TERUS PERGI

sakitnya hati ini
bila ditinggalkan saja
apakah yang ku beri
tiada erti cinta
buat apa ku di sini
mengharap yang takkan kembali
sia-sia pengorbananku
cukup kau menyalahkanku

aku kan terus pergi
tanpa ragu
ku hapus segala kenangan
aku kan terus pergi
tinggalkanmu
ku pasti takkan kembali

mulanya diri ini
mampu saja tuk bersabar
akhirnya semua punah
ku tak bisa tegar
bagai mengejar pelangi
makin ku dekat kau jauhi
aku punya harga diri
cukup berakhir di sini

aku kan terus pergi
tanpa ragu
ku hapus segala kenangan
aku kan terus pergi
tinggalkanmu
ku pasti takkan kembali

o..o..o..o.
hey yea....
ooooo..

buat apa ku di sini
mengharap yang takkan kembali
sia-sia pengorbananku
cukup kau menyalahkanku

aku kan terus pergi
tanpa ragu
ku hapus segala kenangan
aku kan terus pergi
ku pasti takkan kembali

aku kan terus pergi
tanpa ragu
ku hapus segala kenangan
aku kan terus pergi
tinggalkanmu
ku pasti takkan kembali

bagai mengejar pelangi
makin ku dekat kau jauhi
aku punya harga diri
cukup berakhir di sini
0 Responses