LAGENDA BUDAK SETAN a.k.a LBS







Yeh..Yeh.....
Filem yg aku tunggu2 dari bulan April lagi ni. Kenapa bulan April??? sebab aku baru tahu tentang kewujudan filem ni masa bulan April. Tengah aku search2 kat tenet aku jumpa vdeo triller LBS ni.
Leps tgk triller LBS ni terus hati ku melonjak2 n berbunga2 nak g nonton this movie...

Pelakonnya terdiri daripada Farid Kamil, Lisa Surihani, Fazura, Que Haidar n ramai lagi yang aku malas nak sebut kat cini......korang nak tahu panda2 ler cari. Nak senang cietr jom ramai2 g nonton kat panggung..

Citer pasal nonton kat panggung....YESSSSSZAAAAAA. aku nak g tgk movie ni hari sabtu nanti 05/06/2010 wif my BF. Kat mana lg kalu bukan kat GSC Times Square. Kenapa kat cini???? meh aku nak woyak ke kamu2 semua.....
1. dekat ngan rumah sewa aku>>>>>so 10mnt pun dah leh sampai
2.orang tak ramai sangat nak beli tiket pun Q kejap jer>>>>>x mcm kat midvalley aku tgk org Q pun dah xder mood nak menonton. Berasak2 ko semua bangsa ada
3.aku punya suka ler nak tengok kat mana pun>>>>>heheheheh

Keterujaan aku yang paling2 dasyat terhadap movie ni adalah kerna jalan ceritanya. Tu based what i'm reading tapi movie ni xtahulah mcm mana jalan citernya. Yelah buku yang beratus mukasurat 2 bila jadi filem xsampai pun 2jam. Sendiri mahu ingatlah mesti banyak yang dah kena potong2. Nak adaptasikan cerita dari sebuah novel ke sebuah filem bukanlah satu kerja yang mudah sebenarnya. So tahniahlah kepada pengarah filem ni kerana sanggup menyahut cabaran.

Apa2 pun tunggu jelah hujung minggu ni. Dah habis tengok barulah boleh nak komen berbagai pun fasal filem ni. Tapi yang pastinya kualiti gambarnya mmg tip top. Cantik sangat!!!!!.
Tak nak cakap banyak....cepat-cepatlah hari sabtu...waaaa hari ni baru hari khamis...nak mesin doremon leh tak???? boleh rentas masa hihihihi \(*_*)/
2 Responses
  1. Salbiah Says:

    wayang wayang wayang, jum ar tgk muvie free shreek, encoral banje. diorang x ajak ke?


  2. Maria Karim Says:

    xpuas hati tol tgk LBS.....
    cam ada something yg hilang
    apa erk???????