Lena Di Ulit Mimpi


Hambik ko tajok n3 xleh blah....tajok lagu saper ntah aku cilok. Kalau pasal lagu laju je aku kan. Aku memang suke nyanyi ko hobi semenjak azali lagi walaupunnnnnnnnn sore gue XXXXXX faham-faham sendiri udoh ler yer. Aku bukan nak citer pasal lagu ke lirik lagu ke pitching saper komposer wutever. aku bukan produser pun kan xder kaitan langsung ngan n3 kali ni.

Topik kali ini adalah TIDUR....yeah tidur. Kenapa tidur??????? sebab aku mengantuk sangat ni. Semalam tidur lewat around 2am. Biasa hari minggu je aku tidur lewat. Dengan gula-gula kat dalam mulut (ubat menahan mengantuk hihihihihi :p) aku menaip n3 ni. dah ada gula-gula dalam mulut baru leh tahan sket ni....kalau tak mesti banyak typin' error.


Best ko tgk kucing ni tidor....adakah gaya tidur aku seperti gambar ini??????? rahsia mana leh bagitau babe. Tapi gaya tidur macam ni mmg best kuak lentang gitu. Tapi masa duk asrama time belajor dulu2 aku xkan sama sekali tido mcm ni. Takot ada "entiti" lain dok tindih badab aku naye jer. Dah ar aku ni penakot. Kalau tidur kat asrama mesti aku tido mengiring jer sampai pagi. Hah!!! korang jangan xtahu aku kalu tido statik jer babe xdernya tido buas2 ni. Kalu gerak sket2 jelah.
Idok ler aku nak p tido atas pokok. Gilo apa nak g tido atas pokok. Kalau jatuh terus KO.......zaman2 dulu pokok adalah subjek yang paling best bagi aku. nak2 kalau musim buah mmg duk kat atas pokok jelah jadi tupai hihihihi. Panjat pokok ramai2 ngan kawan2 sepupu sepapat semua. sampai sekarang aku teror panjat pokok tapi fail bila nak turun. Nak panjat mmg senang tp nak turun bukan main susah lg.....senang citer terjun jelah dari pokok dah sampai bawah. Satu lagi yg best pasal pokok bila time mandi sungai. Mesti ambik turn kat bawah pokok sebabnya nak panjat n then busshhhh terjun dalam sungai. Syok gler wei........KENANGAN

Kalau dah sampai tahap mcm ni...aku xleh nak kater apa dah. Baik balik rumah ar wei tido....aku xderlah sampai tertido atas pc/lappy. dah melampau kalau mcm ni nak2 kalau kat opis....kalau kau kucing mmg best ar kan sebab pc/lappy kan panaasss. Depa ni mmg sukelah tmpt2 panasss bila nak tido. wessss gula2 dah hbs lam mulut.....mata aku dah kuyu balik. Ntah brapa ekor nates yang duk bergayut kat mata aku ni wei....Kalau xsilap aku ar ada 1 produk ni kat pasaran sabun mengantuk..leh cayer ke ni???? sabun ni xnak bagi kita mengantuklah. Tapi kalau dah mengantuk mana leh tahan2 yedop??? ubat paling mujarat apalagi TIDUR ar.....tanyalah saper2 pun mesti bg jawapan yang sama kankankan..... :) (setuju jelah banyak soal buat per dop)

Panjang ler pulak n3 ni....gara2 tahan mengantuk ar ni taip banyak2. Padahal sama jer mengantuk jugak akhirnya.....kerja dah siap ke cik Kak??? yelah wak keje wak keje wak keje

bekejolah kito semuonyo
bekejolah kito
pergi pagi balik senjo

hahahhaha rangkap 2 jer yang aku tahu. ulang2 jelah rangkap yg sama (*_*)

0 Responses