BenCi BiLaNG CiNTa

KAKI NENGOK TV>>>>>>>>>ai ler saper lagi


Sekarang dah pukul 5.10pm hihihi lagi 20 minit leh balik kerja yahooooo yabedabeduuuuuu!!!!!!!.

Kenapa seronok sangat????? xsabar nak sampai rumah sebabnya tak lain tak bukan nak tengok cerita yang tengah meletopppp kat ASTRO RIA channel 104 tu BENCI BILANG CINTA yang ditayangkan pada pukol 6.30 pm hingga 7.30 pm.

Cerita yang wajib ditonton oleh aku buat masa sekarang. hari-hari aku duk tunggu cerita ni. Cerita ni best and jalan ceritanya aku rasa mcm lebih kurang jalan cerita drama korea Princess Hour gitu. Tapi xdelah sama sebijik.....kiranya hero kena kawin ngan heroin disebabkan wasiat oleh datuk si hero yang termakan budi dengan datuk si heroin. Si hero of courselah anak orang kaya n si heroin ni miskin. So depa berdua ni kenalah kawin walaupun xsuke antara satu sama lain. Dan seperti cerita2 lain jugak mestilah depa berdua ni last2 suka jugakkan n jatuh cinta. Biasalah ending cerita mesti mcm ni punya. Yang bezakan kat tengah2 cerita 2 jer dan halangan/cabaran percintaan diaorg ni....

Pelakonnya oun boleh tahan Baim Wong ngan Marshanda. Sesiapa yang layan cerita indon mesti dah familiar dengan muka si Heroin kiter ni kan.... dah banyak sangat dah lakonan dia yang ditayangkan kat astro. Tapi si marshanda ni mmg kiut sesuai dengan watak cerita ni. Gila2 Funny n Sempoii..Tapi satu je aku xsuka sangat 2nd hero. Kurang hensome kot pada pandangan mata aku ni tapi xtahu ar di kalangan penonton yang lain. Satu lagi yang best aku suka tengok gelagat family si Marshanda ni kelakar gilerrrr. mak bapak dia memang xleh blah pluss ngan adik dia sekali. Ada ke family mcm depa ni????? kalau ada memang gempakkkk ar family diaorg :)

YESS waktu aku ngan menaip n3 ni lg 10 minit nak kol 5.30 pm. Aku hari selasa-jumaat mmg kena balik cepat2 gitu. katernya nak tengok TV kan. nak samapi rumah aku 2 semput jer. Dah lah 2 kali kena tukar tren. Nasib ler.....itu jer yg ada nak ngankut aku g keje..Syukurrrrrr

ok lah chow2..nak kemas barang2 pulak ni....
tadaaaaaa (^_^)
0 Responses